گلچین بهترین شورهای اجرا شده درسال93مقدم.سیب سرخی.هلالی.قلیچ خانی
مرجع دانلود نوحه و مولودی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
ورود اعضای سایت
نام کاربری
رمز عبور

آمار سایت
» آمار کاربران
» افراد آنلاین : 1
» اعضای آنلاین : 0
» تعداد اعضا : 2

» عضو شوید
» ارسال کلمه عبور


» آمار مطالب
» کل مطالب : 9
» کل نظرات : 0

» آمار بازدید
» بازدید امروز : 7 نفر
» باردید دیروز : 0 نفر
» ورودی امروز گوگل : 1
» ورودی گوگل دیروز : 0
» بازدید هفته : 7 نفر
» بازدید ماه : 9 نفر
» بازدید سال : 647 نفر
» بازدید کلی : 10770 نفر
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

کربلایی جواد مقدم

 در زدم بازم درو وا کردی(شور)-کربلایی جواد مقدم

غزل غزل بنویسم حدیث رویایی(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

قافله سالار داره میاد(شور)-کربلایی جواد مقدم

ساقیا چه باصفایی(شور)-کربلایی جواد مقدم

من از شوق بارون به دریا زدم(شور)-کربلایی جواد مقدم

روحم امشب مثل زینب(شور)-کربلایی جواد مقدم

من دیدم  من خسته (شور-روضه)-کربلایی جواد مقدم

برگ نوکریمو باطل نکن(شور)-کربلایی جواد مقدم

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن(شور)-کربلایی جواد مقدم

هر کسی که میاد زیارت با دعای ابوترابه(شور)-کربلایی جواد مقدم

یاحسین به یاد حرمتم هر طپش(شور)-کربلایی جواد مقدم

من از شوق بارون به دریا زدم(شور)-کربلایی جواد مقدم

دوباره امشب دل بی قرارم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

بگو چند ساله تو نوبتیم(شور)-کربلایی جواد مقدم

حلال مشکلاتم ای کشتی نجاتم(شور)-کربلایی جواد مقدم

چه ساده دلمو بردی چه ساده به تو دل دادم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

بیا پریشون بشیم همه مجنون بشیم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

به حسن عاقبت خویشتن از آن شادم(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

به دلم نفس میده هرکی ازت یاد می کنه(شور)-کربلایی جواد مقدم

بی اباالفضل دنیایی ندارم بی اباالفضل آقایی ندارم(شور)-کربلایی جواد مقدم

کرببلا نبر زیادم(شور)-کربلایی جواد مقدم

بگو چند ساله تو نوبتی(شور)-کربلایی جواد مقدم

ای که به شام سیاه مهتابی(شور)-کربلایی جواد مقدم

دل نوازه حرکت پرچم تو(شور)-کربلایی جواد مقدم

کبوترت زخمیه پر میخاد(شور)-کربلایی جواد مقدم

بازم حرفای احساسی(شور)-کربلایی جواد مقدم

باز زدم آقا به تو رو(شور)-کربلایی جواد مقدم

اربابم حسین دلمو برده بین الحرمین دلمو برده(شور)-کربلایی جواد مقدم

من که یک عمری دم ز عشق ناب زدم(شور)-کربلایی جواد مقدم

ذکر تو آهنگ لب های من(شور)-کربلایی جواد مقدم

در زدم بازم در و واکردی(شور)-کربلایی جواد مقدم

با ذکر یا اباعبدلله دست ما کرم ثارلله(شور)-کربلایی جواد مقدم

باز زدم آقا به تو رو من بشکسته سبو(شور)-کربلایی جواد مقدم

عمریه خونه ی تو مهمونم تا همین جاشم(شور)-کربلایی جواد مقدم

زین پس به جای واژه کرببلا بگو بهشت(شور)-کربلایی جواد مقدم

بازم حرفای احساسی(شور)-کربلایی جواد مقدم

توی این دار دنیا تویی یار و شفیقم(شور)-کربلایی جواد مقدم

 وقتی دلم تصور میکنه نفرینتم منو حر(شور)-کربلایی جواد مقدم

 

  حاج عبدالرضا هلالی

شفق حسین نور فلق حسین(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

منی که از تو دم میزنم(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

عشقت جهانیه مستم میکنی(شور-واحد)-حاج عبدالرضا هلالی

منی که از تو دم می زنم(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

بین همه ی عشقای دنیا(شور)-حاج عبدالرضا هلالی-کربلایی جواد مقدم

 منظر دل های ماست کرب و بلای حسین(واحد)-حاج عبدالرضا هلالی

با روضه ها حسین مستم میکنی(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

ذکر امام حسین علیه السلام(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

تمام دارایم هست این دل شکسته من(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

تا دلم تنگ حریمت میشود(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

ای ز روی تو روی حق پیداست(زمینه-شور)-حاج عبدالرضا هلالی

جانم به کربلا مستم میکنی(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

سینه زنی-زیارت عاشورا-حاج عبدالرضا هلالی

ولی وقتی حسین از کنارعلقمه برگشت(روضه-زمینه-شور)-حاج عبدالرضا هلالی

من میخوام بیام به کربلا(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

آقا گدای دربارم به تو بدهکارم(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

در مزاری که مهدی بود روضه خوانش(شور-تک)-حاج عبدالرضا هلالی

اقا گدای دربارم(شور)-حاج عبدالرضاهلالی

مشق شب تویی زینب تویی(شور)-حاج عبدالرضاهلالی

عشقت جهانیه مستم میکنی(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

سخت گذشته بخدا ای گل نرگس(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

شده محکم زتو ارکان صلاه(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

گریه کردم به یاد قدیم(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

با عشق آشنا شده گویا رقیه جان(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

به به چه باده ای مستم می کنی(شور-روضه)-حاج عبدالرضا هلالی

 

 حاج حمید قلیچ خانی

تنها حاجته دلمه کرببلا-سایه سرم علم کرببلا(شور)حاج حمید قلیچ خانی

 محل کارم هیئت ٬ شغل شریفم نوکری(شور)حاج حمید قلیچ خانی

هر چی که داریم از همین علمه(شور)حاج حمید قلیچ خانی

دستام دخیل دستاته(شور)حاج حمید قلیچ خانی

آقا منو کربلا ببر ٫ دنیا اینجور نمیمونه ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

دل بی عرضه ٫ میون روضه نگرفتی اذن کربلای ارباب(شور)حاج حمید قلیچ خانی

این اتفاقی نیست که من ٫ یه عمره دنبال تو ام ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

خیره میشم به عکس کربلا همیشه (واحد)حاج حمید قلیچ خانی

کربلا زاده ایمو ٫ هروله کارمونه (‌شور )حاج حمید قلیچ خانی

  بهترین امیر ٫ دلم شده به پای عشق تو اسیر(شور)حاج حمید قلیچ خانی

خداخیرش بده اون کسی‌رو که ، منو با عشق تو آشنا کرد ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

  پرمیگیره دل من امشب تا علی ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

هوا هوای حرم ، هوا هوای شما ( شور )حاج حمید قلیچ خانی

شه والا مقامی ، تو علیه السلامی (شور)حاج حمید قلیچ خانی

ساقیا ، پر کن می - چشم به راهی تا کی-( شور )حاج حمید قلیچ خانی

خدا بده برکت ، شورو غوغامو -( شور )حاج حمید قلیچ خانی

دیگه چقدر به دل بگم ، یک روزی نوبتت میشه (شور )حاج حمید قلیچ خانی

دل من تنگه تنگه برای تو کرببلا مولا(شور)حاج حمید قلیچ خانی
من که تا اسم حرم میاد دلم می لرزه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
جمعه ها تنگ غروب ، آسمون چشم من بارونیه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
من که تا اسم حرم میاد دلم می لرزه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
دلم تنگه برای تو، برای کرببلای تو(شور)حاج حمید قلیچ خانی
توبگو بمیر تا آقا ببینی - حاضرم برات بدم شاهرگمو(شور)حاج حمید قلیچ خانی
از غم تو سینه زنم ارباب سر واسه تو میشکنم ارباب(شور)حاج حمید قلیچ خانی
واسه مجنون هیشگی لیلا نمیشه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
بد جوری امشب مست اربابم ( شور )حاج حمید قلیچ خانی
ای همه قرارم به پای تو میبارم(شور)حاج حمید قلیچ خانی

به عشق کرم تو بی تابم(شور)حاج حمید قلیچ خانی

 

 

حاج حسین سیب سرخی

سلام ما سلام ما به ناله های مادرت(شور)-حاج حسین سیب سرخی

من اومدم بشم فدای تو حسین (ع)(شور)-حاج حسین سیب سرخی

من همه عمرمو آقا با غمت زندگی کردم(شور)-حاج حسین سیب سرخی

کربلا میخوام همینه حاجتی که از خدا می خوام(شور)-حاج حسین سیب سرخی

از عالم سری حسین (ع)(واحد)-حاج حسین سیب سرخی

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد(شور)-حاج حسین سیب سرخی

گیرم هزار کعبه خدا خلق می نمود(شور)-حاج حسین سیب سرخی

منم و هوای تو(شور)-حاج حسین سیب سرخی

پناه حرم کجا داری میری(شور)-حاج حسین سیب سرخی

شور-ذکر امیرالمومنین علیه السلام-حاج حسین سیب سرخی

میری اما خواهرت می مونه(شور)-حاج حسین سیب سرخی

من ز بالای دار میگوید(روضه)-حاج حامد خمسه

پسر عمو تورو خدا به طرف کوفه نیا(زمینه)-حاج مجید قناعت جو

شهر کوفه پر از نامردی(شور)-حاج حسین سیب سرخی

نوای ارباب بی کفن(شور)-حاج حسین سیب سرخی

 اینکه حسینی شدم حواله زهراست(شور)-حاج حسین سیب سرخی

لب گودال خواهر افتاده(شور)-حاج حسین سیب سرخی

داد ز این کوفه از این شهر ازاین جا زینب(سنگین)-حاج حسین سیب سرخی

منمو هوای تو هوای نفس زدن تو روضه ها(شور)-حاج حسین سیب سرخی

آقا یه عمره که هوامونو داری(شور)-حاج حسین سیب سرخی

سلام ما به ناله های مادرش(شور)-حاج حسین سیب سرخی

 آقام آقام حسین(شور)-حاج حسین سیب سرخی

از عالم سری حسین(تک)-حاج حسین سیب سرخی

 من اومدم بشم فدای تو حسین(شور)-حاج حسین سیب سرخی

کرببلارویایی رویاییی(شور)-حاج حسین سیب سرخی

ساربان تند نران که من چنان(شور-روضه)-حاج حسین سیب سرخی

به صف شدند همه ی سینه زنا(شور) -حاج حسین سیب سرخی

از لحظه ای که با تو شدم آشنا حسین(شور)-حاج حسین سیب سرخی

حسین جانم(شور)-حاج حسین سیب سرخی

من اومدم بشم فدای تو حسین(شور)-حاج حسین سیب سرخی

دلم گرفته دوباره این شبها(شور)-حاج حسین سیب سرخی

حسین جانم(زمینه)-حاج حسین سیب سرخی

زیر باران رحمتم(شور)-حاج حسین سیب سرخی

دست من گیرکه این دست(صحبت-شعرخوانی)-حاج حسین سیب سرخی

ناجی نوح  ساکن روح(شور)-حاج حسین سیب سرخی

وسط روضه تو قد کشیدم(شور)-حاج حسین سیب سرخی

مرغ روحم دوباره هوای پریدن داره(شور)-حاج حسین سیب سرخی

آقا یه عمره که هوامون و داری(شور)-حاج حسین سیب سرخی

من اومدم بشم فدای تو حسین (ع)(شور)-حاج حسین سیب سرخی

کربلا میخوام همینه حاجتی که از خدا میخوام(شور)-حاج حسین سیب سرخی

هر جا باشم روضه تو میگیرم(شور)-حاج حسین سیب سرخی

روی نکردم به کربلا که بخندد(شور-روضه)-حاج حسین سیب سرخی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تعداد بازديد : 593
نویسنده محمد مهدی قربانی در چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات()

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شیعه آوا و آدرس shieh-ava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
طراح قالب
ثامن تم